屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 28, 2011

安全+清潔第一

邊有人咁蠢咁冇腦,將個咖哩角放係紙巾上面然後放入微波爐叮熱。結果咪搞到成個辦公室烏煙瘴氣,要大家一起同佢燒炭自殺,同歸于盡囖。陣臭烙味搞到成件衫同啲外套都喺,個頭開始好痛,再繼續聞落去嘅話我唸我會作嘔反胃都似。

另一個位仁兄一樣咁唔掂當,無論開完大細都唔洗手,直直咁行返出嚟。跟住就咁同人握手、開門、食嘢、開會等,完全冇到衛生意識可言。同佢講嘢都要保持兩張枱嘅距離,以防中招至得。

Come on,咁簡單直接嘅生活常識難道都唔識咩?仲話係啲乜嘢IT精英,請問你哋嘅文憑點考返嚟架?讀屎片架你哋?又或者偷睇返嚟架?

6 comments:

  1. 嘩!! 開完大細都唔洗手??!! 佢咁鐘意手上那味道?? 有癖好呀佢~~

    ReplyDelete
  2. 好多個危險人物啵!小心小心!

    ReplyDelete
  3. 不然叫人事部受権給你作衛生監督,哈哈

    ReplyDelete
  4. [SK]:冇興趣知囖,奇形怪狀嘅人越來越多。

    ReplyDelete
  5. 森林:冇法子,深宮生活,令人感覺冰冷兼恐怖。

    ReplyDelete
  6. LeMontEA:冇咁得閑理佢哋。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。