屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 21, 2011

走出憂鬱

無形壓力能夠令人寢食難安,對事情沒有興趣,無望,內疚,睡眠不足,甚至內分泌失調導致腸胃不適,精神不振。長期落去將會引致憂鬱,自殺,情緒失控,精神分裂等等。

因此我哋必須要知道原本遇到唔好嘅狀況,就有可能變好;係盡力處理過後,無論結果如何,都唔好記掛於心,要學識放低。而且凡事盡心盡力就好,不必要求自己完成不可能完成嘅任務。壓力其實都是自己畀嘅。過度嘅擔心及憂慮,均無法改變事實,唯有積極面對問題,運用智慧處理問題,才能克服困難、解除壓力。

必要時應係相關嘅治療與諮詢下,化危機為轉機,積極地護衛自己身心健康,活出生命。

2 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。