屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, October 07, 2011

誰偷走了我粒蘋果?

噚日一朝早得知冇推出5已經讓許多渴咗好耐嘅生果迷失望透頂,估唔到今日竟然再雪上加霜收到噩耗,連種樹嘅主人都魂歸天國。相信跟住落嚟果園將會有一場腥風血雨嘅大騷動。

不過點都好,係呢個世上有太多唔公平嘅事情每日都係我哋身邊發生緊,但係唯一一樣最無可厚非,而最最最公平嘅就係死亡。

勢必要記住教主嘅遺言,把每一日都當作生命中最后一日去生活; 假如未搵到你所要嘅,就要繼續搵,唔好停落嚟 直到搵到它。

4 comments:

  1. 前一日仲發表艾瘋4S, 第二日就收到佢離世嘅噩耗, 人生就係咁所料不及喇.. RIP蘋果先生..

    ReplyDelete
  2. 希望有接班人,佢留落來D功夫,有伙伴來創新。
    佢對死亡有自己嘅見解,有晒心理準備。

    ReplyDelete
  3. [SK]:佢真係改變咗整個世界,成爲一個傳奇。

    ReplyDelete
  4. 森林:其他接班人始終唔及佢囖,因爲只得一個Steve Jobs! 我非常同意佢對死亡嘅睇法,每日都當係最後一日。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。