屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, April 21, 2011

團購

最近睇星日檔案提及網上團購,即「集體購物」嘅一種基於網絡商業消費模式。一般以24小時為周期,每24小時提供一種商品,讓客戶集中團體購買呢啲商品。由餐飲,美食,優惠券,購物券,化妝品等等包羅萬有。

因為喺集合購買,所以可以大量訂購,使得價格比較優惠; 因此團購對公司及消費者嚟說,喺互惠互利。不過目前網上團購並無嚴格監管,而消費者亦未能預覽產品質素,加上大部分網站嘅免責聲明已經列明不會負責因資料錯誤或不實所致嘅損失,消費者因而可能要承擔因網上團購而帶來嘅額外風險。

目前本地最大規模嘅網上團購網站,為一個名為Groupon嘅國際性網上團購網站。得閑嘅話不妨click入去睇睇,話唔埋會買到心頭好都唔定。

4 comments:

  1. 有时间去我的另外一个blog看看,可能有你喜欢的东西
    www.e-bags-bagger.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. 的確係唔錯嘅一門生意, 不過我見得團購廣告多, 就從來未試過..

    ReplyDelete
  3. 阿凯:咁平!老翻嚟架?

    ReplyDelete
  4. [SK]:哈哈,我都未買過。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。