屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, April 15, 2011

透支


唔見咗成個禮拜,就喺去上咗一個不眠不休,每日1.30pm食午餐,中間冇break兼不停考試嘅再培訓班。每日返到屋企仲要做功課到11點幾,精神壓力仲大過返工。最後理所當然換嚟就喺一對熊貓眼以及滿臉暗瘡!

呢個禮拜回宮,因爲撞正遷宮檔期,忙到停唔到。啲電郵不斷嘅轟炸,幾位食飽冇事做嘅娘娘不斷咁玩嘢,搞到七國咁亂,天翻地覆。

咁嘅生活下官真喺頂唔順囖,放過我啦好嗎?

4 comments:

  1. 不眠不休之後都總算修成正果啦.. 不過得個certificate of completion咋, 唔係乜乜qualification咩??

    ReplyDelete
  2. [SK]:得個五日點會有乜乜qualification啊?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。