屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, April 27, 2010

現代塵世美

14日嘅歐洲行話咁快就完咗,成程都喺追趕跑跳碰;趕鴨仔就喺跟團嘅代價。有啲景點影完相上車之後,都更本唔知喺乜地方,有乜典故。好彩喺後半程同導遊有咗共識,佢亦畀我哋自由行,正不止於搞到半條人命返嚟。下次如果再有機會出宮,唔會再跟團嘞,一次怕過鬼,簡直就喺貼錢買難受。

不過都有開心嘅,就喺返嚟睇到啲相同錄影片段,啲感覺返曬嚟。

7 comments:

  1. 哎呀, 粒聲唔出原來走咗去歐洲玩??!! 咁你去咗邊啲地方啊, 冇相睇嘅??

    ReplyDelete
  2. [SK] :乜嘢粒聲唔出啫,之前咪提過吓囖。一定有相睇,畀啲耐性,陸續上載。

    ReplyDelete
  3. 我想貼錢買難受都冇啊,真晒命!哈

    ReplyDelete
  4. haha... 真美。。。 我很怀念去年在瑞士啊~~~~~~~

    ReplyDelete
  5. 好有$$$

    14天遊,應該不便宜吧

    ReplyDelete
  6. 花罗汉:唔係曬命,喺分享事實。

    潇洒走一回(少俊):簡直就是塵世美。我喜歡瑞士!

    ReplyDelete
  7. LeMontEA :已經宣佈破產了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。