屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, April 05, 2010

感恩的心


之前嘅曙光似乎漸漸變成一道強而有力,甚至喺有啲刺眼嘅強光,照亮咗前面條路。仿佛可以睇都路旁開滿璀璨嘅鮮花,花香撲鼻,鳥兒吱吱清脆嘅歌聲響徹整片大地。

清脆嘅牛鈴聲,綠油油嘅山野,同埋樸實可愛嘅小屋。屋頂煙囪冒出一團燒菜的飯香,小屋旁有一條清晰見低嘅小溪,耳邊仲可以聽到汩汩嘅瀑布聲。人間樂土莫過於此。

其實上天真係待我不薄,要學識感恩,要識得知足。

10 comments:

  1. 我願意為這個地方停留下來。。。

    ReplyDelete
  2. 莫非你有意返朴归真?

    ReplyDelete
  3. 南风又轻轻吹起,吹动着青草地,草浪夕阳连成一片,真叫人着迷。。。

    ReplyDelete
  4. 能夠躺於呢一片草地上, 乜都唔做乜都唔諗, 實屬係人生一大樂事也~~

    ReplyDelete
  5. 這一些要時常提醒自己
    哈哈哈 簡簡單單是我一直想要的

    ReplyDelete
  6. 送上祝福千串。。。你聽下啦!

    ReplyDelete
  7. 垃圾魚-stacey:我在那等你...哈哈哈哈哈

    ReplyDelete
  8. Chris:我一向都好嚮往回歸自然,不過可喜身不由己。

    ReplyDelete
  9. 单身汉:吹懷舊風咩?

    [SK]:城市人冇乜幾可,一定要好好咁享受吓。

    ReplyDelete
  10. fufu :你的生活那麽多姿多彩,那來得簡單?!嘻嘻

    森林 :謝謝囖,全聼到了!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。