屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 22, 2009

TVB 2010年月曆

靚模潮攻陷 無綫有心無曆

無綫一向重視每年由力捧藝員拍攝之官方月曆,據悉這個傳統今年為了慳錢被迫取消,令無綫中人大感驚訝。雖說金融海嘯最艱難時候已捱過,無綫收入逐漸轉好,卻冷不防年中被o靚模潮攻陷,打亂部署。

近數年之官方月曆,無綫都隆而重之,如豪請泰國攝影班底負責、安排藝員到泰國及台灣取景,更由大師級關錦鵬操刀等,製作費每次都要花上百萬,無綫高層有感不划算,加上旗下藝員被o靚模以平價搶去不少飯碗,更令無綫不得不收緊開支。

對於取消製作官方月曆,無綫製作資源總監樂易玲身在台灣公幹,她透過長途電話回應:「我哋拍緊電影《七十二家租客》,十二月將會有好多電影宣傳,諗過不如集中火力喺宣傳電影,揮春、月曆同利是封都會以電影為主,加上啲藝員太忙,好難度期,所以決定今年唔搞,唔係為咗慳錢。」

等到呢一刻,竟然收到嘅答案竟然喺取消!今年破例嘅事情都真喺幾多喔,一單比一單更加之驚喜

7 comments:

  1. 靚模潮?我outdate啦!快快update我吧!

    ReplyDelete
  2. 花過百萬為咗拍攝一冊年度月歷, 其實都幾奢侈.. 我贊成不如將呢筆錢集中活力搞大劇啦.. 而且冇咗個月歷, 無記都少咗個藝員爭排位嘅煩惱..

    ReplyDelete
  3. 很多年都没拿无线日历了,那笔钱那来拍剧不是更好吗?

    ReplyDelete
  4. 森林: o靚模,意思即係"少女模特兒"大約10~20嵗。佢哋好多都係啲讀書唔掂,又想做明星,模仿日本AV女優嘅無知少女。

    大多數都有以下通病:
    冇教養,冇學識,冇氣質,冇MODEL身形,自以爲是,恨做明星。著內衣影寫真,賣大胸,望鏡頭既眼神另男士門有幻想空間。

    時下最佳o靚模表表者,周秀娜。

    ReplyDelete
  5. [SK],单身汉:時代變遷,曾經風魔一時嘅無記月歷令到好多客戶搶崩頭,到咗2010年竟然間被淘汰出局,感覺相當唏噓。

    ReplyDelete
  6. 潇洒走一回(少俊):没有纷争?拜托,那怎麽可能呢?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。