屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, December 23, 2009

面對面

唔明點解已經到咗年尾,但喺手頭上啲功夫好似做極都唔完,不斷咁有新嘢嚟。一方面要通知各單位更新地址,另一方面又要為聖誕新年籌謀,再過一個月竟然要過年。時間實在過得太快,快到根本冇多餘空間去思考。

要嚟嘅始終都會嚟,終歸都要去面對。就算明知喺一堆刺到痛心入骨嘅碎片,都得要踩上去正可以通過前路。我佛慈悲,畀我靜落嚟,透淡氣好呱?!

7 comments:

  1. 阿彌陀佛, 佛祖為你加持!! 唔好諗咁多喇, 船到橋頭自然直, 開心迎接聖誕同新年啦..

    ReplyDelete
  2. 追赶跑跳碰, 没完没了, 这就是人生.

    ReplyDelete
  3. [SK]: 希望一切順利,風平浪靜。

    单身汉: 唔想一直喺咁,好攰嘞。

    ReplyDelete
  4. 忙到跨年。

    收到幸運貓後,祝你好運自然來(記得擺於風水位):P

    ReplyDelete
  5. 森林:先謝謝你的有心,雖然還沒有拿到手,但是也非常感動。好運即將來臨,2010我來囖!

    ReplyDelete
  6. no wonder u wan to get it before new year. haha....

    今年就在一片忙碌中度过。

    ReplyDelete
  7. 潇洒走一回(少俊):希望能在過年前拿到我的幸運。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。