屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, December 24, 2009

預知直覺

一直以嚟都忠於自己嘅直覺,因爲通常都幾準。唔知喺咪由細到大家環境嘅關係,成日要面對好多形形色色,各種類型嘅陌生人,所以造就咗今時今日能夠觀人於微。又或者喺天生有預知能力,好多嘢係未發生前都約略會估到結果會喺點。

其實我唔係幾中意呢種能力,因爲會少咗好多驚喜。再加上現實好多時都會將結果演變得相當殘酷,久而久之亦會變得己人憂天,少咗嗰份求知欲,亦會少咗一份純真。

11 comments:

  1. 直覺?? yeah i am just doing what i want...and what is the best for me.... is that 直覺 also? anyway merry christmas ya... enjoy the long holidays =p

    ReplyDelete
  2. 直覺同預知好大差別喎公公, 你係咁巧合咋係嘛?? 不如就唔好諗咁多, 開心啲做人咪好囉, 一於用你所謂嘅直覺睇下邊位娘娘想暗算你吖嗱?? :p

    ReplyDelete
  3. Merry Christmas & Happy New Year 2010. to my friend

    ReplyDelete
  4. 你嘅直覺,將它變成借鏡吧,少D顧慮。

    有特異功能,亦要懂得控制,而唔喺被控制。

    OK。聖誕快樂 :)

    ReplyDelete
  5. 我關心你俾單身漢嘅答案。呵呵

    ReplyDelete
  6. 单身汉/花罗汉:如果可以的話我現在就不會回你的貼了。

    feiyifan/林野 : 剛剛放完假返嚟,祝你新年快樂,開開心心。

    ReplyDelete
  7. fufu:那個是隨心,而不是直覺啦; 直覺是不能控制的。Happy New Year to you!

    ReplyDelete
  8. [SK]: 下官同時擁有直覺同預知能力,因爲剛剛嘅假期又再次證明我嘅直覺喺相當准。

    下一位娘娘?全部都畀皇上打入冷宮,又或者畀太皇太后掉入枯井,永不翻身。哇哈哈哈哈....

    ReplyDelete
  9. 森林:難以控制,只喺能夠將未發生嘅事情去判斷到結果。

    點都好,事實就喺如此,唯有去接受。

    新年快樂啊!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。