屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, December 11, 2007

反對黨

有一種人,好想別人了解自己既想法,但係當有人猜中他心中所想既,又覺得無曬私隱,想盡辦法去掩飾。

有一種人,無論任何事情都會問爲什麽,當對方回答後,另一個爲什麽又在無休止的發問。

有一種人,大事小事都要投訴,好似世上所有既事都要迎合他,以他既標準為中心;但係就成日話自己好隨和。

有一種人,揀吃都不得了,呢樣又唔吃,個樣又話難吃,左揀右揀;就連飲可樂都有話唔夠氣,吹脹!

有一種人,有求于人時就好聲好氣,一旦無事就當周圍既人透明;一副過橋抽板,有事媑無艷,無事夏迎春既作風。

有一種人,硬頸到極點,明明知道自己做錯,都唔會認錯,仲要不停搵藉口去幫自己解釋,面子大過天。

為左要同形形色色既人一起相處,工作,生活,每日係我們周圍兜轉,久而久之就連自己也變得失去自我,迷失方向。

4 comments:

  1. 我唔揀吃,但我會話可樂唔夠氣,因為夠氣真係好好飲,唔夠氣真係好Q難飲,重會唔忿气添!哈哈哈哈~

    有時睇到有D人好有性格,可以話係硬頸,但是比較似有原則多D。都會欣賞那種人嘅,只要唔惹人憎就好。

    ReplyDelete
  2. 要與人相處,有時就得放下所謂既原則(其實就係硬頸!)

    ReplyDelete
  3. 人際関係是最複雑的一門学問。

    要能接受、包容,
    還要学着如何控制情緒(EQ)

    ReplyDelete
  4. LeMontEA:接受、包容、控制情緒,學緊學緊...

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。