屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, August 28, 2006

(無題)

曾幾何時得知亞航有航班從新山直飛怡保而喝彩。對我來講的確係好消息﹐可以省回6個小時的車程﹐輕鬆回家。但係真係唸唔到好景不長﹐只享受左兩趟奇妙航程﹐結果卻宣佈停航。又唔係無生意﹐竟落得此下場﹐真係令人費解。又要打回原形﹐熬八個小時才能回家了﹐唉...

不經不覺又到左星期一﹐上週末因為心情欠佳﹐足不出戶﹐渾渾噩噩甘就過左。乏味的生活令人無趣﹐見到點唔想見的人令人厭惡﹐耗熱的天氣令人煩躁。唯有聽點美妙的音樂舒緩下情緒﹐多謝晒 妳啊“音樂”﹗﹗﹗

1 comment:

  1. 只有他。。。I love music!如果你喜歡唱歌,那就更謝天謝地!哈!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。