屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, January 10, 2015

不要害怕


死亡喺人生必經,當我哋真正認識佢了解佢嘅時候,其實無須過於害怕。一切冥冥中自有安排,既來之則安之。

親人離開我哋,傷心喺必然,畢竟我哋都喺凡人。 將所有情緒發洩曬出嚟之後,就喺時候收拾心情,繼續我哋嘅人生,好好咁活在當下,珍惜身邊依然陪伴緊自己嘅家人,朋友。

因爲,活著就是完全無可比的精彩。

6 comments:

  1. 希望可化哀傷為正能量..

    再見傷感因我不易被淚流留住我
    什麼的境界都愛自自然地渡過
    去到最尾就如與物忘我
    回復身心最初
    面對心鏡內一片平和
    鳥聲瞬間閃過
    全是一種經過

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但願如此,雖然我明白講就容易,做就非常困難。

      Delete
  2. 吾好伤心太耐, 喊过就算。
    人总免不了一死。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇錯,最緊要喊得出嚟。有時忍得太過火,反而弄巧反挫。

      Delete
  3. 我不知道活着是不是就精彩,只是不可抗拒的事也没有什么好害怕的。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。