屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, September 13, 2014

九月天高人浮躁

返到金寳唔食老鼠粉、炸料,怡保唔食咖哩面、加央糯米飯簡喺對唔住自己。
奇峰豆漿、街頭壁畫處處、二奶巷古老當時興,但喺對我而言似乎冇乜感覺。
務邊沉香山茶園反而畀我哋一份新鮮感,因爲平日關係人流稀少,成座沉香山好似畀我哋包場一樣。仲有專車接送兼夾免費導遊講解,令到我哋感到全程舒適兼自在。一次令人難以忘懷嘅沉香遊,值得一行。

4 comments:

  1. 果然係獨欠煩惱呀!! 都好嘅, 放鬆下心情嘛~~ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 人越大就越難放鬆,因此要珍惜相聚嘅每一刻時光。

      Delete
  2. 沉香山茶園可以住上一晚,就為之Very Good啦!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。