屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 26, 2014

遺棄的聲音

發覺最近三色台啲劇有一個共同點,就喺同一劇同一班演員開拍另一套劇; 又或者從中調配幾位演員加多減少,然後就開拍另一套劇。啲劇情就千篇一律毫無新意可言。以前啲劇集劇情非常緊湊,要不斷咁追; 然而家陣啲膠劇睇完一集就已經要按停,完全冇曬衝動要繼續追睇劇情。

另外就喺啲劇集不停開拍續集,而且演員來來去去都喺嗰幾位,好鬼死悶氣。劇集毫無新意之餘就連啲綜藝術節目都不斷返炒; 單單數旅遊節目“走過”已經數唔清返炒咗幾多嗰系列。

難怪愈嚟愈多人捨棄港劇,漸漸遺棄呢個免費嘅電視台。

4 comments:

  1. 擔得大旗嘅已所淨無幾.. 個個都北上搵人仔啦, 仲賴死三色台做乜??

    話時話, 有時見到差不多同一班人, 我會混淆邊套劇打邊套.. :D

    ReplyDelete
  2. 好睇既剧集唔超过三套

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。