屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, August 12, 2014

認人

認人叻嘅人通常都會喺一位成功人士。我自問認人唔叻,有時仲會旁若無人置身于自己世界裏面。一直都冇呢個習慣當行街或者喺公衆場所嘅時候,去留意身邊行人嘅臉孔,然後遇到熟人嘅時候特登走上去搭訕。有時甚至會睇到熟悉臉孔會掉頭走,因爲唔想去應酬,講啲跟本同廢話冇分別嘅嘢。

咁做喺唔喺有點兒所謂嘅獨啊?

不過我並唔喺嗰種冇警覺性,身邊行過啲咩人都懵然不知; 而喺唔會去特別留意對方嘅一舉一動,有啲人甚至連旁人講緊啲乜都去聼。其實我覺得呢種舉動並唔喺乜嘢留心身邊發生緊啲咩,而喺八卦嘅舉動多於一切囖。點啫?一個三唔識七嘅陌生人同朋友講緊嘢,點解要去留心聼人哋嘅對話内容啫?

咁樣喺唔喺有點兒做多咗呢?

6 comments:

  1. "一直都冇呢個習慣當行街或者喺公衆場所嘅時候,去留意身邊行人嘅臉孔,然後遇到熟人嘅時候特登走上去搭訕。有時甚至會睇到熟悉臉孔會掉頭走,因爲唔想去應酬,講啲跟本同廢話冇分別嘅嘢"

    完全講中我的心聲呀!!! 舉手舉腳贊成!!!

    ReplyDelete
  2. 只有人地Hi我,無我Hi人地。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。