屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, June 23, 2014

愛回家

儲存喺手指裏面差唔多有成年,
昨日心血來潮獨自一人留喺房裏面,
靜靜咁去細味呢齣感動全日本嘅電影。
劇情冇大起大落,故事亦平平淡淡;
但喺偏偏令到睇戲嘅觀衆,眼淚不自禁咁從眼角流下。

整齣戲根本就喺描述緊你同我嘅生活寫照,唔可以話悲慘,因爲現實就喺如此。我哋總被忙碌嘅都市生活追著跑,你有幾耐沒回家好好陪伴兩老嘞?

4 comments:

  1. 竟然有咁樣一套日劇?? 其實我我好似從來未完整睇過一套日劇.. 唔想睇亦都冇興趣睇, 唔好意思, 呵呵~~ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈,你最近喺唔喺抄上癮咗啊?

      Delete
  2. 我中意系电视度搵旧戏睇。尤其系英文片。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。