屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, June 28, 2013

糙米飲料

 
三點三冇嘢食,唯有沖杯全谷糙米嚟飽肚。

Thursday, June 27, 2013

揼骨

自08年峇厘行之後,就瘋狂愛上按摩呢種貴價玩意。唸返起,其實大大話話都已經有六七年按摩經歷;因此嗰師傅有經驗與否,一按落去就知龍與鳳。故此亦領悟到要搵到一位配合到自己骨骼,力道吻合嘅專業師傅喺相當困難嘅。坊間混水摸魚嘅所謂按摩師傅多的是,有啲甚至掛羊頭賣狗肉。

開始嘅時候冇乜特別要求,邊位師傅得閑就畀邊位按,男女師傅都冇所謂。久而久之,漸漸發覺每當被女師傅揼完之後,唔係發熱氣就喺發燒。可能因爲佢哋力度唔夠,按曬啲假火出嚟,搞到按完之後就會發病。不過最離譜都算喺嗰次,北上揼骨竟然入錯間邪骨場; 死到要幫我除埋條褲,最後梗系唔制揼到一半就中止,即刻走爲上著。

自此之後立定決心,行遍大江南北,勢要搵到一位正宗嘅按摩師傅,而且仲要指定喺強國男按摩師傅。

按摩

Wednesday, June 26, 2013

由細到大我都好中意聼歌,直到依家都未曾間斷過。工作,行街,駕駛,旅行,收拾,搭車/機,沖涼,瞓覺,清潔等等,無論喺任何情況下,都唔能夠離開音樂。

假如呢個世界冇咗音樂,相信我會少咗鬥志,少咗樂趣,少咗目標,甚至會自殺 (好似嚴重咗!)。

Tuesday, June 25, 2013

可免則免

好老實講其實我真喺唔介意一個人食飯; 而且我絕對唔會覺得好孤單,甚麽一個人食飯感覺落寞。難得可以落得清靜,中意食乜都得,食完可以即撇,無需要坐成晚喺度吹水。

我唔會好似某類人,平日放咗工唔願返屋企,總要約人去食飯飲嘢。話不投機半句多,坐成晚吹水簡直等於浪費我謹餘嘅私人時間。

甚麽得閑出嚟飲嘢?相當無聊囖!

Monday, June 24, 2013

私奔

兩小無猜離家出走

Saturday, June 22, 2013

戴口罩的日子第四日


沙士盛行時期都未需要戴口罩,估唔到10年後呢場濃煙搞到個個逼不得已帶上。依家最想做嘅只有一件事,就喺好想好想好想好想好想好想好想好想大力咁吸一口新鮮空氣。

不過依然仲見到有啲死要面子兼貪靚嘅抄國人,寧願皺曬眉頭,黯住個鼻都唔願去帶口罩;佢哋確實被洗腦到一個無可救藥嘅地步。

唯有喺度祝願你哋身體健康長命百歲

Friday, June 21, 2013

玩嘢王

喺唔喺大多數女人都中意玩嘢?無端百事就中意翻啲舊賬,然後就小題大做,大費周章咁搞到有咁大得咁大。莫非佢哋真喺某人所講,太過得閑要搵嘢嚟調劑生活?

又要威,又要戴頭盔!大小姐,世事點會咁完美架,可唔可以清醒啲啊?

唔該你玩少陣,得唔得?!

Thursday, June 20, 2013

睦鄰關係

衷心多謝我哋嘅好鄰居無私嘅貢獻,令到大家喺同一空間下,
一齊分享一齊呼吸。無言以對,無言感激!

Wednesday, June 19, 2013

非常放肆

龍蝦面就食過,一只龍蝦獨食就真喺第一次,相當過癮囖!
甜品點咗焦糖燉蛋配士多啤梨,簡直喺膽固醇超標大餐!

Tuesday, June 18, 2013

靜思己過

忙碌咗兩日,難得有片刻清靜
當然要好好咁躺下,讓身心放鬆~~~

Monday, June 17, 2013

日夜對照

 
日出而作
 
日入而息

Friday, June 14, 2013

沙龍

發現好多人都好中意影相,而且仲好中意用自己嘅相機或者手機,拍下一啲團體照或者合照咁。之不過影完之後就不了了之,過咗成個月或者成年都冇曬蹤影。

以前就話要拿相去洗,麻煩兼要畀錢都話情有可原。家陣都已經數碼花,而且互聯網、社交網、短訊聊天室等等通訊工具大行其道; 但係依然仲有呢種人存在。

既然唔願意share出嚟,影嗰時就唔好爭住要畀相機人影大合照啦!影完之後又唔電郵畀人又唔分享出嚟,影咗好似冇影咁,為乜啫?

Thursday, June 13, 2013

Duck唔Duck


第一眼睇到已經愛不釋手,最後當然佔為己有。
老實講呢個喺我咁大個仔第一次擁有,仲帶埋佢哋出海。
相信往後日子,佢哋將會跟隨我攀山涉水,周遊列國。

Wednesday, June 12, 2013

舊地重遊


六年後再次返嚟; 景物依舊,面目全非。
有人仲喺度獻給佢嘅“第一次”

度假村建咗私人碼頭同海邊餐廳,感覺更加商業化。
夜靜繁星、陽光海灘、碧海暢泳、友誼萬歲。

純樸漁村瞬間回歸自然, 平靜中追逐歡樂。
夕陽下喺品嘗新鮮海產,別有一番滋味在心頭。

清蒸石斑、蒜蓉瀨尿蝦、鹹蛋蟹、清炒時菜、
以及自家製米粉同甜品; 唯一條件走辣走炸!

Tuesday, June 11, 2013

東瀛之行

啱啱收到消息,大馬人去日本唔洗再拿簽證,有護照就可以出入境啦!

真喺天大嘅好消息; 今日就要開始努力儲錢,玩曬成個日本先至得。

東京、大阪、京都、沖繩、名古屋、富士山、立山黑部、北海道...我嚟啦!!!!

Monday, June 03, 2013

的士佬

去旅行倘若相信旅遊書上嘅推薦,倒不如相信當地的士司機。一嗰地方好唔好玩,同你遇到啲乜嘢的士司機絕對有好大關係。

放且只有的士司機正能夠帶你去到目的地,只要畀錢就得啦,何必要大費周章咁麻煩呢?