屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, September 16, 2013

煩聲響起

有冇發覺有好多人好中意add人入whatsapp聊天室裏面,然後又唔回應其他人,跟住就兩個人喺度不停傳嚟傳去。搞到其他人嗰電話成日不斷咁響提示,然而裏面啲内容又完全唔關自己事,鬼死咁煩。

最直接解決方法當然第一時間去聊天室設定,開啓靜音功能。不過呢個功能最長時間只有一個禮拜,過咗期限就會一切回復現狀。啲提示聲又會無時無刻重新喺你耳邊再次響起,永無止境。

4 comments:

  1. 唔好意思,我电话冇咁既功能!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你唔喺用智能電話?

      或者喺你冇裝聊天程式啊?

      Delete
  2. 係咩?? 得一個星期?? 唔係喎, 我有幾個group chat都set咗mute好耐喎, 都仲好平靜喎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能你係setting度冇開啓group chat提醒功能。

      如果喺個別group chatz,最長時間都喺得一個禮拜喳。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。