屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, July 26, 2013

求愛大作戰

現今社會催勢,假如一個女人識得煮飯,喺男人心目中一定會加分。

當呢句說話喺真人騷裏面出現嘅時候,心裏面非常之認同。煮飯其實唔難,但喺點解好多人都好抗拒?

其實一餐簡單嘅住家飯,足以令到好多男人放咗工就好自然咁返屋企。

女人,妳哋究竟明唔明白啊?

6 comments:

  1. 煮飯其實唔難係你個人認為啫, 對好多人嚟講係比登天更難~~ :p

    ReplyDelete
  2. 斋煮饭唔使出去做系最好既~哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多女人都咁講。不過以健康為大前提嘅話,咪大家分工合作煮餐簡簡單單嘅住家飯食囖,有幾辛苦啫。

      Delete
  3. 我识煮飯咖!又唔见有人加我分?咳。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你都已經拿滿分,做緊幸福少奶奶,仲想點啊?

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。