屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, June 04, 2012

地球很危險

今日一朝早出門,鞋到未著曬就流到滿身大汗。跟住再落埋樓行咗幾步,由内到外都濕透,好似落雨淋到濕曬咁。

最不可思議就係過咗五分鐘之後,竟然落起雨嚟。猛烈嘅陽光,再加上雨水造成嘅蒸汽猛然上升。熱上加熱之際,我就好似熱鍋上的螞蟻; 遲到就遲到,總好過行到一半熱到洗脫而猝死。

究竟發生咩事?晨早7點幾仿佛身處侷爐中,完全冇到清新空氣。

睇嚟呢個鋼筋森林真係就快要滅亡,大家攬住一齊等待末日降臨吧!

2 comments:

  1. 我仲衰, 沖完涼抹乾身, 衫未著好就已經流晒汗~~ @_@"

    ReplyDelete
    Replies
    1. 簡直離曬大譜,熱到咁唔虛脫都會中署!

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。