屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, April 27, 2012

保留

之前已經提及過,其實我唔係咁喜歡將自己嘅部落格同面書地址畀啲相識嘅親戚、家人以及同事。再者我亦唔會喺相識嘅朋友裏面推薦或叫人去自己嘅部落格同面書裏睇嘢。因爲呢兩過所謂嘅平台,都實在太過公開; 所以我一直都純粹以發洩同娛樂嘅態度嚟看待裏面啲内容。

至於點解唔想公開畀啲相識嘅親戚、家人以及同事,完全喺因爲呢個範疇裏面嘅人,通常都係熟悉而又以熟買熟,打爛沙盤問到篤嘅,倘若你post少少嘢都會大驚小怪,驚天地泣鬼神。

更加強調嘅就喺同事,呢個group嘅人就更加唔可以畀佢哋知道你任何事情、近況以及與其他人嘅關係,全部一概絕緣。因此如果有同事開到口,問咗4-5次要加我入面書,我通常都會拖字決,然後加對方入我嘅特別過濾名單裏面。 往後一切發貼、圖文都過濾曬,永遠都冇可能睇到。冇圖睇、冇近況update,冇嘢tag,冇活動,一於做個活生生嘅植物人面書戶口,吹咩?!

8 comments:

  1. 啱!! 除非你真係寫得風花雪月無關痛癢, 其實於你相熟嘅人之間最好有一個保留..

    ReplyDelete
  2. 系啊系啊,分开好啲!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但喺好多人仲喺非常矛盾,可悲~~~

      Delete
  3. 对对对,绝对赞成。

    ReplyDelete
  4. 選擇性地加,費事麻煩是非多多。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我覺得有啲人太大反應,反而變得冇咗樂趣。

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。