屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, January 17, 2012

佛祖早已預備


呢兩日不斷被娘娘折磨到簡直瘋癲,搞到連呼吸都相當困難; 名副其實喺百分之百嘅心理變態! 今日係埋頭苦幹絞盡腦汁之際,突然收到呢份郵包。

係由非常有心嘅SK兄遠道越洋送過嚟嘅2011年度SK0617博客大賞。係簽收嗰一刻頓時覺得非常渦心兼感動,估唔到留言都會拿獎。其實與其話喺獎,倒不如話喺一份非常有心思嘅禮物。

聼住裏面熟悉嘅旋律,簡直猶如從天而降嘅靈丹妙藥。令我領悟到佛祖早已預備,至少我不被遺棄,難得你為我送嚟嘅呢份心意。感謝你為我打氣,感謝你從谷底將我救起。

感謝你!

4 comments:

  1. 嘩, 你終於收到, 我都真係謝天謝地, 因為我實在太信唔過pos malaysia喇.. 小小一份心意, 講到猶如從天而降嘅靈丹妙藥, 我怕醜~~ :p

    ReplyDelete
  2. 係窩心 :P

    有心思嘅禮物俾有心人。

    ReplyDelete
  3. [SK]: 再次多謝你,好有心思。

    ReplyDelete
  4. 森林:哈哈,最終要嗰心。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。