屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Sunday, January 15, 2012

在你身邊

我哋做人有時就係咁奇怪,係啲冇風冇浪順境嘅日子入面,你唔會覺得身邊需要啲咩人。但係到你生活出現咗問題,就會好驚,覺得自己好似得番一個人咁。但係其實係你身邊嘅人,無論係屋企人又好,朋友又好,佢哋係度就係度,根本就冇離開過你。

所以無論你需唔需要佢哋都好,佢哋根本一直都係你身邊。所以跟本就唔需要驚,更加唔應該因爲驚,而去改變你同你身邊人嘅關係。因爲無論係咩情況下,佢哋都唔會丟低你一個人。你更加要相信嘅就係你有能力去面對未來任何嘅嘢。

4 comments:

  1. 人就係咁架喇, 幸福通常就唔會珍惜, 有起事就怨天尤人..

    ReplyDelete
  2. 身邊嘅人,能夠在需要時出現,實在是一種福份。

    當然,好多時候都要自己去面對最好。生病受傷之類嘅事,身邊嘅人好重要!

    ReplyDelete
  3. 森林:珍惜身邊人最重要

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。