屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, January 13, 2012

得一想二

人就係咁,得一就會想二,得寸進尺跟住就愈想愈多,永冇休止咁一直貪婪落去。

1.和諧,不是一百個人說同一句話,而是一百個人說不同的話之餘,亦要懂得互相尊重!!

2.過去既事應該攞黎回味,唔應該攞黎逃避

3.無錯,依家大家聽到既嘭嘭聲就係強權同制度下既代表,係建制下既當權者,佢地最恐懼既,就係佢地管治技能的失去,外面既人有自己的諗法有自己既主張。但係Rock And Roll既精神就係果種獨立的精神,我地每一個人都係自己既主人,我地每一個人都有權主宰自己既路黎行!!!

4.唔同既決定會行出唔同既路,但我相信到最後,佢地都會係同一個終點出現

5.全亞洲最大的賭場吾係在澳門,而係在中環

6.你睇吓我地呢個世界,睇下我地呢個城市係乜野樣,除咗錢呢個字之外,我地已經分辦唔出是非黑白,我地每個人都被環境訓練到,好似倒模出嚟咁。鍾意食同一樣既嘢、鐘意同一樣電視節目、支持同一種政治立場,信奉同一種生死病死的做人方法,This City Is Dying, You Know ?

7.Rock And Roll NEVER DIE!!!!!!!"(x3)

8.獨立的精神、抗拒建制、自由、愛、勇往直前,其實何止是Rock & Roll,我們做人不是本來就應該如此嗎?

9. 點解人大個之後就咁多妥協, 咁多考慮, 咁多理由去面對現實先叫做正常

10.每一個人都有佢想做既事,而每一件事都有佢既理由,而呢D理由你無可能要你身邊所有的朋友都接受,如果因為人地既期待加上自己既交代,到頭來就算你維繫到D朋友係身邊,你可能都無左你自己

11. Brenda: 做大事嘅人銀包係裝銀紙, 而唔係裝廉恥

12. Ben: 一個女人年紀越大, 後悔嘅本錢就越少

13. 鼓佬: 只要將大話講一千次, 個大話就會變成真

14. 呢個世界唔會有太遲,係差在你願唔願意去做。

15. 佢地更加唔甘心嘅係,一個有700萬人ge城市點解文化觸角係咁單寡,而佢地最唔甘心嘅係,點解要去做一個隨波逐流嘅人。

16. 呢個世界唔歡迎好人,大家只接受偽善的人

17. 我們一生人中總會做過無數次大大小小的決定, 而我們亦總會試過問過自己"如果", 如果這個決定我當日是做了另一個選擇, 今日的我仲會不會是一樣?

18. 人是很奇怪的動物,每個人都是獨立個體,但是又會互相影響,然後在不知不覺中成長、改變,成長、再改變。但每個人改變的方向都不同,走的路也不一樣。有人會選擇積極向上、發憤圖強,有人會選擇開開心心、馬虎虎就行。以前熟悉的好朋友,到了今天會變成一個你曾經熟悉的陌生人。人會改變,整個世界正在變化,但是難道要接受人會改變就不再去執著他原本是一個怎麼樣的人,如果連我們也放棄去堅持去關心,那我們將來怎麼樣對下一代說怎麼樣去面對這個每一秒都在改變的世界?人是很奇怪,始終都要無可奈何地去接受改變這個事實。

4 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。