屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 23, 2011

樓上樓下

4部電梯,3部正在運作,1部停喺地面。但喺當你按“上”鈕時,燈只會着喺其中一部正在運作嘅電梯;停喺地面嗰部嘅門永遠都唔會自動打開。往往要等到着咗燈嗰部從樓上落嚟,載曬啲人閂門之後上埋去,然之後再按“上”鈕嗰部死喺地面嘅正會慢慢打開。

另外仲有一部喺後樓梯,當你喺中間樓層按“上”鈕,佢就算上緊嚟都唔會停,要等到佢上到頂樓再落返樓下然後再上嚟正會開門。當然,當你喺中間樓層要落樓時按“下”鈕,佢一樣會環游世界一次,正會開門畀你落摟。

究竟喺邊鬼嗰安裝嘅程式,竟然蠢到咁都有,畀佢激漲!

2 comments:

  1. 係呀係呀, 我以前間公司嘅lift system就係咁架喇, 就算唔係趕時間都會等到火爆囉~~

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。