屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, February 09, 2010

十大嚮往去嘅國家



簡單列明十個太少嘞。世界咁大,想去同唔想去嘅多的是。不過,點都列出十個如下:

1. 歐洲國家 - 英國、荷蘭、意大利、法國、波蘭、奧地利、德國、比利時等等等等好多好多
2. 北美洲 - 加拿大、美國、墨西哥
3. 日本
4. 芬蘭、挪威
5. 南、北極
6. 新西蘭
7. 馬爾代夫
8. 澳大利亞
9. 馬來西亞、印度尼西亞
10. 南美洲 - 巴西、哥倫比亞、阿根廷

點解嚮往?人間樂土邊嗰唔想去?四個字形容曬 : 貪慕虛榮

8 comments:

  1. 1. 歐洲國家: 英國、荷蘭、意大利、法國、波蘭、奧地利、德國、比利時等等等等好多好多 - 除咗波蘭, 你講嘅我都去過晒, 失禮 :p

    2. 北美洲: 加拿大、美國、墨西哥 - 我想去加拿大多過美國.. 海公公啊, 墨西哥係中美洲唔係北美洲喎..

    3. 日本 - 簡直就係夢想啦

    4. 芬蘭、挪威 - 嘩!! 呢個好啊, 如果有錢我都想去啊..

    5. 南、北極 - 冇諗過囉..

    6. 新西蘭 - 確實係一個好想去嘅地方..

    7. 馬爾代夫 - 陽光海灘, 正啊!!

    8. 澳大利亞 - 其實都應該係時候計劃去架喇..

    9. 馬來西亞、印度尼西亞 - 我生在馬來西亞囉.. 印尼就去過巴厘島咋..

    10. 南美洲: 巴西、哥倫比亞、阿根廷 - 興趣缺缺囉..

    ReplyDelete
  2. sk 好富贵.好有钱.
    我也想去, 单没钱, 唉!!!

    ReplyDelete
  3. [SK]:
    1. 歐洲國家 :死好命!哈哈
    2. 因爲太多啦,所以咪將佢放埋北美洲
    3. 日本 - 不過有啲貴
    4. 芬蘭、挪威 - 好想去隱世
    5. 南、北極 - 睇冰川、北極光
    6. 新西蘭 - 移民理想地點
    7. 馬爾代夫 - 就快沉,快啲去
    8. 澳大利亞 - 趁大氣層未穿曬
    9. 馬來西亞 - 陽光與海灘,印度尼西亞 - 去做spa
    10. 南美洲: 巴西、哥倫比亞、阿根廷 - 有錢去吓無妨。

    ReplyDelete
  4. 单身汉:冇錢咪好似我咁上啲旅遊blog,當去咗囖。哈哈

    ReplyDelete
  5. 想去好多地方啊,最重要$$$,等大彩,哈

    ReplyDelete
  6. LeMontEA: 等不及了,要飛就敢敢。人生苦短啊!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。