屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, November 26, 2009

向現實低頭

凡事要成功必須具備天時、地理、人和三大因素,單單靠自身嘅堅持同努力并不足夠,很多時候還要睇環境,睇形勢。倘若timimg唔啱,個人再如何堅持、幾有原則、幾有底綫; 始終都喺徒勞,敵唔過現實。因爲天上面轉咗風向,地上面嘅草木就要跟住折腰,呢個就喺生存之道。

要學會順勢而行才能事半功倍。要記住暫時嘅妥協唔等於放棄,任何時候都要裝備好自身嘅條件,蓄勢待發以便趁勢而起、一擊即中。

6 comments:

  1. 我咪就系度妥協紧咯。等紧一个机会。
    咁我就咸鱼翻生。唔洗做娘娘,出宫过唛下半世。

    ReplyDelete
  2. 人永远都系等紧机会.. 每一日都系.

    ReplyDelete
  3. 係架, 要成功真係唔容易, 我覺得努力其實唔夠, 重要運氣配合先會事半功倍.. 想要一擊即中, 要睇造化同機緣喇..

    ReplyDelete
  4. yeah we somehow need luck also ya =p

    ReplyDelete
  5. 沈伊:娘娘你依家打跛腳都唔洗憂,又何須等機會呢?

    ReplyDelete
  6. Chris, [SK]:贊成。不過除咗等,有時都要做番啲嘢,正唔會淨係得個等字。

    fufu :祈求幸運之神降臨,一齊努力。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。