屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 24, 2009

藝術家脾氣

佢哋對大自然嘅美特別敏銳、對藝術有一番真知灼見、對真理有獨特嘅看法,如果呢啲與世俗嘅規範起咗衝突,佢哋仲會堅持己見,咁就造成佢哋嘅特立獨行。佢哋鐘意做啲人地唔會做嘅嘢,同埋個個都係咁做嘅嘢佢哋會唔鐘意做。係我哋一般人眼中嘅與眾不同,或者係話古怪甚至係瘋子(當他還未成名的時候!)

通常話人藝術家脾氣,都係覺得嗰個人諗嘢同埋行為都以自我為中心囉,即係好似呢個世界無咗佢好似有損失咁。仲會有少少自戀,做事多數以考慮自己嘅處境為先,有少少自私兼自大咁,不過多數係一時時的,好多時只係mood到先會咁,唔係成日都係咁嘅。

5 comments:

  1. 感覺你都有藝術家嘅脾氣,我等梗你成名。

    ReplyDelete
  2. 花罗汉:哈哈,成蟲就有我份囖,我睇你都係唔洗等嘞!

    ReplyDelete
  3. haha...成蟲的藝術家脾氣, 几型嘛!

    ReplyDelete
  4. 沈伊: 哈哈,咁都話型?你今日吃咗葯未?!

    ReplyDelete
  5. 见仁见智啦。我有智唛觉得型咯。你冇我都冇办法咖。你又知我日日都有食药?咁叻嘅?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。