屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, November 10, 2009

搶劫

一向唔講究吃,亦唔喜歡吃; 反而對吃嘅環境就會有所要求。假如周圍嘅環境相當污染,而且冇冷氣嘅話,即使再好吃啲所謂美食我都可以無動於衷,完全引誘唔到我。

冷氣系我基本要求,亦都系我嘅底綫。有冷氣乜都可以傾,冇嘅話就完全冇得傾!我可以唔要吃,唔要錢,甚至唔要命,勢必要有冷氣。

強奪冷氣,猶如殺人父母,天地不容!(好似誇張咗啲喔...哈哈)

7 comments:

  1. 冷氣可以稱得上系你嘅情人。哈哈

    ReplyDelete
  2. 吹咁多冷氣, 海公公你小心風濕啊, 人年紀大咗就要好好照顧身子吖嘛~~ :p

    ReplyDelete
  3. 花罗汉:應該系我嘅再生父母正啱!

    [SK]:風濕總好過晚晚失眠啊,放且風濕都跟咗好耐啦。

    ReplyDelete
  4. 若停电, 你岂不是要睡浴缸?

    ReplyDelete
  5. 单身汉:呢度好少停電,印象中只試過兩次,一次係對面樓火燭,另一次係電線松脫。而且唔洗半粒鐘就有人嚟整好啦,我講緊兩次都係淩晨過後發生。

    所以停電系度唔算大問題。換作係大馬就起碼要等上3-4粒鐘以上,甚至會係成晚黑麻麻; 不過打開大門就會風涼水冷。 不過呢度打開門,甚至赤裸裸都係一樣無補於事。

    ReplyDelete
  6. 潇洒走一回(少俊): 千真萬確,沒有冷氣不如死了算。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。