屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, June 10, 2009

猜心者

最痛心,最失望嘅莫過於卑身邊信任嘅人出賣,然後竟然蒙在鼓裏。口供前言不對後語,360度似走馬燈不停轉變;這種令人痛恨的卑鄙行爲,最後的下場就是失去了彼此的信任。

既然你要繼續做戲,毫無餘地去機關算盡要博所有人讚美; 我唯有遺忘自己去編織美麗謊言,走入呢齣回頭沒了期戲裏面,繼續演戲。

11 comments:

  1. 呢間公司, 除咗海市蜃樓之外, 其他人通通都係豬兜!!

    ReplyDelete
  2. 一定很痛心
    雖然我沒有試過
    但是我一定不希望有人出賣我
    good luck and all the best!!!

    ReplyDelete
  3. 我试过卑人出卖。几shock下咖。怪只怪自己没带眼识人。人地到现在还敢大大声同我讲话。我不得不佩服哩种人。

    ReplyDelete
  4. [SK]:你搞錯o左啦,佢唔係我同事。同事仲未夠班令我咁心傷。

    fufu:哀莫大於心死。

    ReplyDelete
  5. 沈伊:我沒得揀,天生就跟佢要有剪不斷嘅糾纏關係。佢到現在都仲以爲自己係神,o個o個都要拜佢,簡直荒謬!

    ReplyDelete
  6. 我也会心痛。。。

    不过为了自己好过一点不要太在意它。。。

    ReplyDelete
  7. Alice Chong:多謝你,我會振作,為自己而活。

    ReplyDelete
  8. 只是对片尾曲有印象,是‘卖飞佛’唱的‘别怪他’....

    ReplyDelete
  9. Welcome to my blog, now it's my turn to visit urs ya. ;)

    最惊俾人出卖...

    ReplyDelete
  10. ukgssy :别怪他確實係紅極一時,佢嘅新歌紅蝴蝶都幾好聽啊!

    ReplyDelete
  11. Chris :歡迎光臨,你咁多假期,得閑多啲嚟坐o下。

    俾人出賣確實可怕,唯有兵來將擋,人生有幾多個十年,最緊要痛快呀嘛!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。