屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 13, 2013

好戲在後頭

所謂柳暗花明又一村,姑姑走咗一個大圈,又返入嚟呢個紅墻内。難道外面嘅世界都喺不過如是,姑姑轉一個白鴿轉卻選擇要返入呢個深宮中?

昔日兩位鬥到你死我活嘅姑姑又再碰頭,競爭應該比之前更加激烈。不過呢個境況對下官嚟講都未嘗唔係一件好事,起碼日後永壽宮有乜風吹草動都有姑姑為下官籌謀一番。

4 comments:

  1. 兜兜轉轉.. 打個白鴿轉, 新人事新作風, 等著瞧吧!!

    ReplyDelete
  2. 敢回来就等于修为更上一层楼了涡

    ReplyDelete
    Replies
    1. 更加深不可測?留係宮内嘅亦唔喺白活架

      Delete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。