屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, May 28, 2010

單車

唔知邊條茂李落實,單車可以喺行人路上行駛。本來都冇乜嘢,不過最近愈嚟愈多啲圈舌同胞踩單車,仲要饗玲嗰只,避過咗一輛又嚟多一輛喺後面,不停咁饗玲,煩都煩死。

有陣時無拉拉身後有輛單車喺身邊擦身而過,其實都有一定嘅危險性喺度囖。條行人路都已經夠狹窄架啦,家陣仲要迴避啲單車!大佬啊,畀條路嚟行都得挂。

6 comments:

  1. 他们要学中国卦,单车比汽车还要凶。

    ReplyDelete
  2. those who normally set the rules, are those who will never have experienced the consequences of the rules.. 應該要佢哋親身經歷先得~~

    ReplyDelete
  3. hahaha :) a good start!!! we need to change the transportation system =p

    ReplyDelete
  4. fufu: 要換也要顧及行人的安全以及有一個妥善的安排嘛。

    而且我敢肯定,那些大哥大姐騎單車,出發點絕對不是爲了環保或其他你所指的好的開始,好改變囖!

    ReplyDelete
  5. 单身汉:簡直要叫救命,我諗我將會有日會同佢哋理論一番。

    ReplyDelete
  6. [SK]:講得一啲都冇錯,不過有幾多個真係會身體力行啊?佢地講就叻!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。