屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 10, 2010

戀戀琉森

瑞士最古舊嘅餐廳,佢咁我咪咁聼囖
呢只死唔斷氣嘅獅子,相信嚟到琉森,唔可以唔去望佢一眼
呢間喺我哋居住嘅酒店,位於市中心非常方便
從酒店行出嚟,進入眼簾嘅就喺令人悅目嘅湖光山色
喺度開個入瑞士戶口都唔錯
琉森湖最多嘅就喺高級嘅天鵝
喺呢度除咗火車,最多嘅就係電動環保巴士
你冇理由唔認識呢五支火柴嘅logo呱
每一棟建築都有各別嘅設計
位于商店街裏面嘅以間教堂,顯得特別醒目
單喺睇呢啲特別嘅建築都已經目不暇給
琉森嘅地標 - 卡貝爾橋同水塔,
我都要坐低感受吓乜嘢叫做寫意人生
迷戀琉森湖嘅恬靜
山上嘅古堡好似喺酒店
聖彼德教堂
卡貝爾橋(Kapellbruecke)喺歐洲最古老嘅木橋,建於1333年
木橋喺十七世紀時加上了111幅三角形嘅畫在橋嘅走廊上
水塔建於1300年左右,不僅也是琉森的名勝,更算是全瑞士著名景觀之一
郵政局都咁靚,抵得佢呀!
晚餐有美味嘅菜湯做前菜, 主菜有我中意又健康嘅魚
仲有雜果做甜品。飽肚後就返酒店休息,準備聼日上雪山囖!

3 comments:

  1. SK: 咁多嗰國家我最中意就係瑞士。硬喺唔喺同一個湖啦,喺高速公路都可以睇到有好多唔同嘅湖。

    只獅子其實冇乜特別囖,不過唔影又唔得。嘻嘻~~

    ReplyDelete
  2. 靓仔 : 其实你参加这个团的团费是多少?
    都不知几时才能存到才能去!

    ReplyDelete
  3. 单身汉:團費就免,總之就貴到破產啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。