屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, May 21, 2010

爲何這樣?

為咗安裝一個多媒體軟件,結果搞到中毒,跟住就一連串嘅不尋常現象陸續出現。連日嚟不眠不休,馬不停蹄搶救,結果依然冇乜反應。究竟問題出喺邊呢?

我一生冇做壞事,爲何這樣?

STOP: c000021a {Fatal System Error}
The Windows Logon Process system process terminated unexpectedly with a status of 0×C00000005 (0×00000000 0×00000000).
The system has been shut down.

8 comments:

  1. 前2天我才拿电脑去format.
    可是当我用msn 的时候,webcam 每次都会突然停下,气煞。

    ReplyDelete
  2. 嘩, 呢個error message係大鑊嘢嚟喎, 如果係blue screen仲大鑊.. 如果連restore last good configuration都打救唔到, 就係format得架喇.. 阿彌陀佛~~

    ReplyDelete
  3. safemode入到冇?
    唔掂就節哀,重灌咯!

    ReplyDelete
  4. 单身汉,沈伊:壞機最令人懊惱。

    ReplyDelete
  5. [SK],花罗汉:其實仲行得,只喺每次關機嘅時候都會出現嗰個error,然後就hang住喺度,要強行熄機。

    ReplyDelete
  6. 森林:依然喺咁,等我backup完啲data就一次過format咗去,冇眼屎!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。