屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 17, 2010

歡樂於巴黎鐵塔下

往巴黎沿途睇到最多嘅喺油菜花
因爲受冰島火山爆發影響,巴黎機場當日宣佈重開。
可以睇到成個天空都出現飛機嘅行跡
呢個喺?我真喺唔記得咗
羅浮宮
暢遊塞納河
巴黎聖母院
聖母院全貌
巴黎通街都充滿藝術
呢個又喺?(好似唔喺我影嘅)
呢個冇理由唔記得嘞
凱旋門
記載住拿破崙嘅事績
座落于車水馬龍嘅市中心,非常搶眼
可惜無緣上去
往地下行人道方向行就可以抵達
一間好似話幾有名氣嘅酒店
噢!艾菲爾鐵塔
竟然坦蕩蕩喺我哋面前,不可思議
多年嚟嘅夢終于可以成真
跟住暢遊塞納河
協和廣場前面,好似喺叫亞歷山大三世橋呢個唔知乜建築
聖母院嘅另一個角度
呢個都唔知,都唔喺我影嘅
經過羅浮宮
明日一定要嚟
巴黎傷兵院
國議會
貼近鐵塔
噢!太靚啦。
好多人話鐵塔冇想象中咁壯觀,我本人就覺得佢依然咁有魅力
塞納河遊,一個唔錯嘅選擇
巴黎街頭一攝

6 comments:

  1. 巴黎铁塔, 都不知何时才能去, 唉!!!

    ReplyDelete
  2. 单身汉:何必慨嘆呢?其實鐵塔也不過如此。

    ReplyDelete
  3. 我上次就住巴黎鐵塔附近, 結果每日都去欣賞一下先甘願.. 有日仲日頭一次, 夜晚一次, 見識鐵塔不同風采.. :p

    ReplyDelete
  4. [SK]:巴黎鐵塔魅力非凡,如果有機會我會再去窺探吓佢!

    ReplyDelete
  5. 希望有机会与你同行啦! 你这次带很多衣服和鞋去哦!

    ReplyDelete
  6. 单身汉:我有排都冇得去玩,因爲已經宣佈破產!哈哈
    都唔會特別多,一個行李箱啫。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。