屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 13, 2010

國際都會日内瓦

日內瓦(Geneva)位於瑞士嘅西南部,於山脈環抱嘅日內瓦湖南端
國際紅十字會博物館
博物館入口,票價成人10瑞士法郎
紅十字會發源地
紀念出生於日內瓦的亨利·杜南所建立的國際紅十字委員會
呢幾只人企係度都唔知做乜
點解年份只到2008,莫非09打後就拆咗?
歐洲聯合國嘅本部所在地
聯合國歐洲總部門口有齊所有國家嘅國旗
呢張三腳凳最爲經典
國際傷殘人士總部
原來瑞士都有窮人住嘅公屋喔!
日內瓦湖
Monument Brunswick 紀念碑
日內瓦主要景點,140米高嘅大噴泉Jet d'eau
湖邊有一個悠閒公園
花鐘象徵瑞士喺鐘錶業中心地,喺世界上擁有最長秒針嘅植物鍾
我哋選擇坐火車遊覽
後面嗰位帶cap帽嘅哥哥就喺車長
佢駕到一半突然停低,走咗去買雪糕食
大噴泉喺日內瓦嘅象徵
Rolex 總部亦係湖旁,不過我換咗攝錄機拍攝,忘記影相
其實呢日已經做好心理準備,將唔會有乜特別景點或者驚喜
嚟日内瓦嘅原因主要相信都喺路經,最終目的地始終都喺到巴黎!

4 comments:

  1. 你就好啦, 我記得上次去瑞士, 好似得日內瓦半日遊(畀你自費食晏), 跟住就匆匆忙忙趕上車去下一個目的地喇.. 不過我都有幸睇到個噴泉嘅好彩~~

    ReplyDelete
  2. [SK]:其實嗰噴泉冇乜啫?咪就喺噴得高啲咁囖。

    其實大部分時間都喺圍繞著個湖邊,因爲我哋唔想跟住個導遊又去啲名店買嘢。原本想去坐船游船河,可惜時間唔吻合,所以咪自費去坐火車囖。

    乜你上次又喺跟團咩?

    ReplyDelete
  3. 看见你们俩谈旅游的经验, 我只能说 (唉〕!(哇〕

    ReplyDelete
  4. 单身汉:唔好喊,哥哥畀雪糕你食。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。