屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, May 05, 2010

漫遊水都威尼斯

今日,坐船嚟到世界聞名嘅水都威尼斯
威尼斯及其環礁湖係1987年被列入世界文化遺產。
一到步,第一件事當然喺醫肚。嚟個海鮮Pizza
墨魚義粉-聼導遊吹,呢間店就喺呢道主菜嘅始創地
聖馬可教堂旁留影
係金色與藍色琺瑯嘅鐘面上,標示著月亮周期同星座
鐘塔上層有聖馬可之獅
觀光客最中意係聖馬可廣場上喂食鴿子,亦係威尼斯拍照嘅場景之一
喺威尼斯當然唔少得呢個大眾捷運交通工具-貢多拉
街頭深情擁吻
喺趴地下店前嘅一間教堂
又一名店飛甩雞毛
呢間教堂只可遠睇,不能步近; 除非畀錢坐船過去。
好懷舊但又不失時代感嘅建築
無端端行過,喺幅墻上亦會睇到一啲特別嘅雕刻,藝術充斥整個威尼斯
聖馬可廣場喺威尼斯最大嘅廣場,亦喺威尼斯市民活動嘅中心
鐘樓聳立於聖馬可廣場上,塔頂冠以彭恩設計的黃金風標
聖馬可廣場上充滿著音樂、觀光客、鴿子,曾被拿破崙讚為『世界最高雅嘅空間』。
教堂採羅馬.拜占庭樣式建造,裡面有許多馬賽克鑲嵌畫、金箔雕飾等等
聖馬可教堂融合拜占庭、哥德式、伊斯蘭式、同文藝復興式各種風格
復古式嘅酒店
威尼斯除咗人多、鴿子多、船多、水多、橋亦好多
坐貢多拉欣賞美麗嘅威尼斯,係遊客必做嘅事,不過我哋冇坐。

我背後呢條叫做嘆息橋,但係我成日將佢讀為奈何橋
步行到末端,有一間教堂; 其實喺有人要搵廁所
我中意呢個景色
仲有呢個畫面,好有感覺
教堂裏面畀人有種莊嚴嘅感覺
一落船就可以睇到呢個雕像
聼講以前呢間喺皇宮,外貌有啲普通
川流不息來自世界各地嘅遊客
呢座塔曾經倒塌過
人來人往嘅碼頭
賣咗杯雪糕食,比起許願池旁個嗰“必食”雪糕好食得多
名牌大減價,好似唔洗錢咁
碼頭一景
邊嗰偷拍我食雪糕?
呢嗰景象好有電影feel
高聳嘅鐘樓係碼頭上很遠就可以睇到
呢邊比較少人,可能已經接近黃昏
呢種建築設計相信喺亞洲難以搵到
威尼斯大運河,我改嘅
臨別前喺橋上留影
當晚有黑白義粉,味道唔錯
面包粒
檸檬炸海鮮配上廚師獨有嘅粟米醬汁
餐廳一角
好食到飛起嘅意大利芝士蛋糕-Tiramisu

13 comments:

  1. 你拍的照片很合我胃口,除了多风景, 我还留意你的服装呢。
    唉!钱不够用,不知何时才有机会去。

    ReplyDelete
  2. 单身汉:哦!多謝你欣賞我拍啲相片。不過我冇乜特別效果或者角度,純粹覺得景靚就拍落嚟。至於服裝就痲痲啦,又唔係乜野名牌,冇乜好留意。

    又唉聲嘆氣,錢賺到就要嚟洗,一定有機會去嘅。

    ReplyDelete
  3. 靓景就是旅行最大的收获。

    我不是名牌支持者, 只是你的穿着好看, 我有留意咯。

    ReplyDelete
  4. 威尼斯絕對係個值得推薦嘅地方啊, 我覺得佢好有魅力, 我非常中意囉.. 點解唔坐gondola感受一下嘅?? 船上仲會有人唱意大利歌, 好鬼盞鬼架喎.. :p

    ReplyDelete
  5. damn venice is so nice... the only city i didnt been to when i was in italy 3yrs ago >< wish i can go there while i am still in europe and i love pasta and gelato... so delicious

    ReplyDelete
  6. 单身汉 : 贊成你講的,不過有時也要看一起通行的同伴,遇上不同意見的可就把整個行程給破壞了。

    ReplyDelete
  7. [SK]:窮人坐唔起gondola。冇錯,威尼斯的確好悠閒,好舒服,我都幾中意。

    ReplyDelete
  8. fufu:有機會一定要去,就快沉啦!gelato是墨魚義粉?哈,又學到嘢嘞!

    ReplyDelete
  9. 对咯。再过几年就不在了。这个venice.哈。。

    熟悉的地方。好多照片啊~

    ReplyDelete
  10. 威尼斯,當年見到友人D相,係我唯一想去嘅鬼佬地方。

    ReplyDelete
  11. 潇洒走一回(少俊): 哈哈,其實是傳言,就好像馬爾代夫一樣。威尼斯蠻舒服的,不過我不會再去了。

    其實還有更多,我還沒有完全看完; 還有錄影片段,肯本都沒有時間打開看過。

    ReplyDelete
  12. 森林:有時間和多餘金錢的話可以去看看,其實英國和瑞士是不錯的。

    ReplyDelete
  13. 您好~您的部落格很棒喔^^
    跟您分享一個訊息喔~

    你滿意目前的收入嗎? 不改變 就永遠不變 ~

    每日花2~4小時,為自己建立終身保障收入

    深入瞭解這網路賺錢商機

    改變一生的機會請進入~> http://hyesung.weebly.com/

    ★ 謝謝您的閱覽,如不感興趣,抱歉打擾您了,請將此訊息刪除!
    祝您˙諸事順心-愉快! ^_____^

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。