屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 03, 2010

傾斜比薩

前往比薩途中
當日天氣相當好,藍藍天空
奇蹟廣場嘅洗禮堂
七大奇景之一,比薩斜塔
與一班途人合影
近睇塔頂
時間有限,無緣上塔
簡直喺建築上嘅瑰寶
真喺好斜
再多張
斜塔旁嘅主教座堂
位於奇蹟廣場結合咗嘅鐘塔(斜塔)
大教堂(主教座堂)同洗禮堂
大教堂喺由大理石裝飾壁面
奇蹟廣場嘅洗禮堂
教堂門口嘅彩繪
主教座堂歷史性嘅門扇
相當宏偉
呢度應該喺墓地
好多人喺綠草如茵嘅草坪做日光浴
可以睇到建築嘅神奇
洗禮堂入口
主教座堂嘅另一側
墓地裡有來自聖地嘅土壤以及雕刻的古羅馬石棺
有圓頂嘅波佐禮拜堂是1594年增建的.
咁遠嚟到,影多幾張
嚟多張
再嚟多張
呢張唔錯
教堂嘅圓頂
主教座堂
三個綜合建築盡在眼簾

9 comments:

  1. 你的摄影功夫不错哦!

    ReplyDelete
  2. 點解你將個斜塔影得咁直嘅?? 哈哈..

    乜你冇作狀擺啲推斜塔頂斜塔嘅相咩?? :p

    ReplyDelete
  3. 单身汉:痲痲哋啫,相機鏡頭唔夠寬,有限公司。

    [SK]:喺喔,你唔講我都唔覺,點解有啲影到咁直嘅?嘻嘻

    我特登唔擺,感覺影出嚟好娘,擺咗幾十年嘅pose仲要跟?

    ReplyDelete
  4. 第一次见到你嘅样~

    ReplyDelete
  5. 喜歓第一張油菜花的照片!好美!

    ReplyDelete
  6. Chris:喺咩?之前我都有放過相上嚟,只喺生得平平無奇,你冇發覺。

    ReplyDelete
  7. LeMontEA:在車上拍,名副其實走馬看花。

    ReplyDelete
  8. 當真~瑰寶!

    有無唱首傾斜?

    ReplyDelete
  9. 森林:得嗰個幾種係度,連上厠所都冇時間,仲點唱啊?!

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。