屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Wednesday, May 12, 2010

琉戀塵世美

唔經唔覺走近到尖角教堂前面
今日天氣相當好,琉森湖邊亦多咗人散步,閒逛
咁靚嘅湖光山色,不妨嚟一趟游船河
全程只不過1小時
仲有免費飲料提供,靚啊!
游完船河之後步行到一條用木椿做成似水壩,用來調節市區內水位嘅Nadelwehr
從斯普洛耶橋可以睇到圍著琉森市區嘅城牆同其中一座塔樓
睇到呢座城樓就知道已經到達慕塞克城牆嘅入口
沿著路標,就會發現帶領遊客步上城牆嘅指示牌
嘩,原來要上坡路,好吃力
不過前面嘅景色另到我哋欲罷不能
終于到達慕塞克城牆(Museggmauer)
喺城牆上可以眺望琉森市中心
以及琉森湖嘅風光
九座塔樓中有三座喺對外開放
其中一座塔塿上設有全市最古老嘅鐘(1535年),這座鐘會比所有市內嘅鐘早一分鐘響
不過我哋因爲太攰,最終只喺上咗一個塔塿。太高啦,頂唔順。
爬一條咁長嘅斜坡正上到嚟
假如依照路線一直行,最後會回到市中心
呢個應該係士兵看守城牆嘅稍息塔
有對情侶喘曬氣上到嚟拍照,仲加插免費現場濕吻show
講解位置,開放時間同一啲資訊
要行落地窟經過呢道木門正以登上塔塿
第一個塔樓就坐落於一遍綠草如茵嘅山坡前面,
城牆旁嘅草地養有牛羊,用有電嘅圍欄圍住

10 comments:

  1. 第四張相好似熟口熟面咁喎, 周不是都出現喺啲風景畫上喎好似..

    真係好靚喎呢個地方.. 尤其你上山坡去教堂嗰一段路, 綠草如茵, 又有櫻花盛開.. 上到去又可以俯瞰個城市.. perfect囉..

    ReplyDelete
  2. 我最中意啲古色古香既景物

    ReplyDelete
  3. [SK]:雖然要行好多路,不過上到塔樓上睇到咁靚,乜都值番曬。瑞士的確值得一去,好舒服。

    ReplyDelete
  4. feiyifan: 哈!同我一樣。咁你一定好中意去金寳古廟嘞!哈哈哈...

    ReplyDelete
  5. 真是正!究竟你拍了几多百张照片? 我估。。。300以上?

    ReplyDelete
  6. 单身汉:我都唔知,不過肯定上千,仲未計短片。

    ReplyDelete
  7. wow 水壩很壯觀哦
    那個尖尖的spires...在歐洲很普遍的哦

    ReplyDelete
  8. fufu:現場聽到水急流的聲音,感覺更壯觀。

    在歐洲很普遍,但是在我們這裡就變得很特別了。你就好囖,能夠在那讀書。

    ReplyDelete
  9. 那草地拿来野餐好適合,還有就算只是躺在草地上,也會覺得好開心,人生不過要求簡單而已,風景眞的是人間仙境。

    ReplyDelete
  10. LeMontEA:對,其實簡單就是幸福。我很想在那野餐,可惜只是路過。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。