屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 20, 2010

活著

死亡絕對唔喺問題嘅結束,所以要珍惜生命,活在當下。

7 comments:

  1. 死亡可能可以結束問題, 但係死亡以後帶來嘅問題會仲多囉..

    ReplyDelete
  2. 人死一了百了,存在的活人却地为他们忙身后事和苏州屎!

    ReplyDelete
  3. 赞成。
    活着的意义。

    ReplyDelete
  4. 會尋死嘅人通常都係衝動累事,所以控制個人情緒好重要!

    ReplyDelete
  5. [SK],单身汉:所以死喺愚蠢嘅行爲。生累街坊,死累家人。

    AliVe: 沒錯,活著就是幸福

    花罗汉:完全同意,要無時無刻注意自己的情緒

    ReplyDelete
  6. 有無讀到近來大馬一宗月入3萬嘅開朗男主人,毒死個孩子,兩夫妻割脈再跳樓自殺嘅新聞?原因成謎。我都想知點解?

    ReplyDelete
  7. 森林:冇喔,其實都已經到咗絕路,仲有得解就唔洗死啦。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。