屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, May 24, 2010

最新消息

嗰腦壞咗都已經夠黑架啦,點知做緊backup當中連嗰external HDD都忽然間死埋,一啲反應都冇。結果裏面所有資料都冇曬,唯有趕緊做file recovery。因爲唔喺第一次,所以已經冇乜感覺,救得幾多就幾多。好彩平時都有做backup,所以未至於損失慘重。

究竟撞到啲乜,會衰成咁?!

6 comments:

  1. 真係幾黑哦!好似我果日咁,一日用壞咗3支pendrive,仲系用人地嘅!真係黑到,所以我懷疑系個USB port有問題!!一於封咗佢!!哈

    ReplyDelete
  2. 衰运过后,你就行大运了!

    ReplyDelete
  3. 好彩你平日都有backup!

    ReplyDelete
  4. 花罗汉: usb port有問題?都有呢個可能,不過最好換咗成部腦就解決一切。

    ReplyDelete
  5. 森林:都有損失架,啲歌冇曬因爲檔案喺中文,recovery軟件唔支持中文。費時費神。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。