屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Tuesday, May 18, 2010

日落巴黎

今日嘅主體就喺羅浮宮
入口處旁都有兩個比較細嘅金字塔
舉世矚目嘅藝術殿堂同萬寶之宮
嚟到呢度就即刻諗起達文西密碼
呢個三角形就喺博物館嘅入口
巴黎羅浮宮與列寧格勒博物館、梵蒂岡博物館並列,號稱世界三大博物館
收藏藝術品多達40萬件,分別喺六大展館中展出。
第一個要參觀嘅當然喺德農庭院(Denon Wing)
好多藝術珍品,多都睇唔曬
鎮館三寶之一薩莫特拉斯勝利女神,位于德農8,二樓,達魯樓梯的平台
收藏咗人類美術史上嘅精華
有著“人類文明發展的總索引”之譽
畫作中好多都喺與神有關
藝術雕塑更加多不勝數
鎮館三寶之冠《蒙娜麗莎》。由達文西繪畫,神祕嘅微笑,充滿柔和嘅姿態。
蒙娜麗莎只是一幅畫,就能艷壓天下
繪畫館展品最多,佔地面積最大
六大展館分別喺東方藝術館、古希臘及古羅馬藝術館、古埃及藝術館
珍寶館、繪畫館及雕塑館
而其展覽區域劃分為:
黎塞留庭院(Richelieu Wing)、蘇利庭院(Sully Wing)、德農庭院(Denon Wing)
來自整個天頂嘅白光無色彩傾向,還原咗畫作原有嘅真實色彩
曾經喺雜誌或書本中睇過呢幅畫,畫中人喺? 行唔旭,好攰
拿破侖一世在巴黎聖母院加冕大典,路易·達維德嘅作品(19世紀)
新古典主義時期繪畫展廳
《梅杜薩之筏》(The Raft of the Medusa),從照片中可以睇到幅畫同人嘅比例
喺時候落樓食晏
Cour Marly
Cour Marly, Coysevox's statues
拿破崙三世公寓
用金碧輝煌嚟形容簡直貼切
拿破崙三世
當你一行到入嚟,一定會嘩!嘩!嘩!
抵得佢, 全部都喺金
仲勁過金光燦爛徐小鳳
單喺呢個水晶燈就夠曬豪華
拿破崙三世公寓大廳 - 想象一吓以前啲皇族都幾識享受
呢嗰擺喺大廳出面,莫非喺貢品?
Cour Marly
戰鬥勇士
鎮館三寶 - 米羅的維納斯雕像(Venus de Milo),位于蘇利7,一樓第12廳,
喺古典女性美嘅代表,也喺古希臘雕塑嘅極品。
獅身人面臥像
目前僅存嘅中世紀地下室內嘅原城堡護城河遺迹
阿里巴巴芝麻開門
拉美西斯三世石棺
古埃及文物
古埃及文物入口
其實呢個館會愈行愈少人,而卻仲有陣味,有啲恐怖嘅感覺
畢竟喺太耐歷史,而且仲喺出土文物
蘇利庭院(Sully Wing)主要收藏古埃及文物; 近東文物;
古希臘、伊特魯里亞、古羅馬文物及雕塑
從地下望番上去玻璃金字塔
黎塞留庭院(Richelieu Wing):遠東、近東、伊斯蘭文物;雕塑;
14世紀至17世紀嘅法國油畫;德國、尼德蘭和佛蘭德斯油畫;其他繪畫和形象藝術
自動售票機
倒三角
美籍華人建築師貝聿銘嘅設計
能夠有幸參觀呢座藝術殿堂喺多麽令人難以忘懷嘅美好享受老佛爺百貨
買名牌嚟呢度就最方便,因爲可以現場退稅
傍晚到春天百貨頂樓食晚餐
一邊食一邊睇靚景
蒙馬特聖心堂
香榭麗舍大道les Champs-Élysées
前面嗰間應該喺萬神殿褂
呢間我真喺唔知道
冇時間上蒙馬特,影多張相留念
十幾日話咁快就過咗,巴黎機場因爲受冰島火山爆發,顯得相當冷清。

同事啱啱噚日從巴黎返嚟,佢話無論機場、羅浮宮、凡爾賽宮、游塞納河、上鐵塔、老佛爺統統到要排隊,仲要喺長到到蛇餅嗰只。原來因爲火山爆發,當日羅浮宮入口冇排長龍,館内亦不至於逼到水洩不通; 到老佛爺掃貨亦唔洗同人搶。

真喺要感謝佛祖保佑,畀我哋有嗰順利、安全又愉快嘅假期。可以讓我完成多年嚟嘅夢,感謝菩薩,阿彌陀佛,美夢記心中。

假如我中大彩,我會再嚟巴黎shopping, 去瑞士玩雪,玩足一至兩個月爲止。等我啊!

8 comments:

  1. 看到你灿烂的笑容,就知道这次的旅程爽!正!
    假如你重大彩,记得带我去啦,
    假如我中,我也会带你去的。

    ReplyDelete
  2. 单身汉:好我等你中,一言爲定!

    ReplyDelete
  3. 98年第一次去巴黎係鴨子式旅行團, 好趕, 咩都唔夠喉..

    09年第二次係自己去玩, 跟住自己嘅pace, 感覺好好多囉..

    係喎, 你冇去凡爾塞宮咩??

    ReplyDelete
  4. 但是如果你中,你就静静鸡和她们去咯,
    每心肝!!!

    ReplyDelete
  5. [SK]:鴨子團根本就得攰字。我好想去凡爾塞宮,不過兩位小姐要shopping,唯有放棄下次再去囖。

    ReplyDelete
  6. 单身汉:放心,如果我中咗,一定記得你嘅。

    ReplyDelete
  7. [SK]: 鴨子團全程得嗰攰字。我好想去凡爾塞宮,不過兩位姐姐要去shopping,唯有下次去囖。

    ReplyDelete
  8. 单身汉:放心,如果我中咗一定記得你嘅。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。