屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Saturday, May 01, 2010

許願池

相信對好多人嚟講,呢個許願池一啲都唔會陌生
佢嘅真實名稱係特拉維噴泉
我冇掉銀仔許願,因爲唔想重游羅馬
中間立著駕馭飛馬戰車的普西頓海神雕像
兩旁嘅人魚海神一個奮力駕馭桀骜嘅海馬,一個牽著馴良嘅海馬
其實特拉維廣場非常狹小,遊客又絡繹不絕,因此現場好有壓迫感。
位于廣場旁所謂必食雪糕,其實不過如是,可以唔食。
連結呢座教堂同廣場之間就係著名的西班牙台階
共有一百三十七級。
頂端喺聖三一教堂
教堂上人潮不絕
出租單車
廣場上嘅黃昏
睇到呢個就知道喺西藥房
長街一角
鹽落價,咸到盲公都開眼嘅雞肉

7 comments:

  1. 早安,那么早就上来?为何不想重游罗马?
    真得很美,可惜当初不能与你通行!!!

    ReplyDelete
  2. 唉, 我就係錯過咗呢個著名嘅許願池囉.. 不過其實羅馬都真係麻麻囉老實講~~

    ReplyDelete
  3. 罗马。。。給我的感覺就是很浪漫的地方。我喜歡這個地方﹗

    ReplyDelete
  4. 单身汉:羅馬去一次就夠啦,好亂水。

    [SK]:許願池睇相就好,當你身處現場就會即刻幻滅佢喺你心中嘅嗰種浪漫感覺。唔錯,羅馬去一次就已經足夠囖。

    ReplyDelete
  5. 垃圾魚:你有去過羅馬嗎?當你身處現場,你心目中那種浪漫感覺就會即刻幻滅。相信我。

    ReplyDelete
  6. 那張和其他人夾坐在梯級的照片,拍得好,哈!

    是我的話,無論如何,都会許個願,投個硬币在池裏。千裏迢迢,機会難逢。

    ReplyDelete
  7. LeMontEA:哈,其實當時我也不知道是被夾在中間!

    因爲投第一個硬币,願望一定是從回羅馬,然後投第二個才是自己的願望。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。