屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, May 06, 2010

情憾維羅納

偷拍某家後院種嘅鬱金香
呢趟睇到最多嘅花就喺鬱金香,可能剛好喺盛放季節原本今早直接去米蘭,因爲導遊臨時出千,結果每人要扲多歐羅25嚟維羅納
呢嗰喺故事聽筒,讓遊客能夠聼到佢哋嘅浪漫愛情故事
羅蜜歐與茱麗葉情定嘅地方
茱麗葉嘅露台,見到她嗎?
茱麗葉銅像。一定要摸佢嘅胸正會帶來浪漫嘅桃花運,我當然唔會執輸啦。
幾個警察叔叔喺度吹緊水
呢度有好多針鏽店,免費幫遊客鏽上名字做紀念
兩位姐姐都要與啲鬱金香爭艷鬥麗
鬱金香,莎麗最中意嘅花

5 comments:

  1. 咦?? 呢個維羅納我真係冇去喎, 其實聽都未聽過, 原來係羅密歐與朱麗葉嘅故鄉?? 呵呵, 我仲以為係個童話故事添, 原來真係有段歷史架?? :p

    ReplyDelete
  2. 今次有我喜欢的鬱金香!

    ReplyDelete
  3. 維羅納的英文名是?

    鬱金香好美!

    ReplyDelete
  4. [SK]:中國有梁山泊與祝英台,意大利有羅密歐與朱麗葉。好出奇咩?哈哈

    ReplyDelete
  5. 单身汉:啲鬱金香真係好多顔色,好靚。

    LeMontEA: 似乎你們對維羅納蠻感興趣的哦!它的英文名是Verona。那裏的人比較樸素和友善,還有還有,哪裏也有一個小型的羅馬競技場。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。