屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, January 10, 2008

頂他個肺

真係覺得同佢係兩個世界既人,完全唔夾既。我講東,佢卻聼左西;做任何決定都要反駁,每一次都要改到就曬佢;最近連講野都要佢刪改,我阿媽都冇甘專制啦,佢算老幾啊?唔通連講句野都要佢批准咩?

直接話佢又小家,嬲親;但係自己收埋又好辛苦。既然甘唔認同既,再講落去都冇意思啦。係時候要認認真真考慮一下,要點樣同佢繼續溝通落去。如果始終過唔到自己個関,唯有選擇遠離。 

3 comments:

  1. 甘霸道嘅!要人地齋聽佢支笛,會好猛Z~

    ReplyDelete
  2. 一種米養百種人。

    没有必要的話,真的不用説太多。

    ReplyDelete
  3. 森林:其實我相信佢自己係唔察覺既,不過有時真係好鬼死火滾!

    LeMontEA:我是喜歡講話的人(對相熟及信任的人),如果我不説話,就代表對眼前的人沒有什麽好感可言。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。