屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 07, 2008

繼之前既聖誕病假,明知娘娘下旨,周五全人到暢音閣聼戯,膽敢再請假缺席;果然係玩得之士。既然姑姑理直氣壯甘玩野,就奉陪到底,一齊玩盡去。

已經作好心理準備,姑姑隨時隨刻懷有龍种,到時候又有什麽安胎假,產假等。繼而搬屋假,裝修假,永無止境既一直玩落去。

孫白颺:你副楚楚可憐o既模樣,日後對住下官,盡量"可免則免"

4 comments:

  1. 姑姑好似有d難搞。。。

    *你可以作編劇了!
    **為佐睇戯,我可以不眠不休,当然睇得快啦,哈哈哈

    ReplyDelete
  2. LeMontEA: 唔係好似,直頭難搞啦。不過我會奉陪到底。

    我自問係有些少編劇既才能!哈哈...
    不眠不休已經唔適合我了,現在要早睡早起。

    ReplyDelete
  3. 少俊: 辦公室裏面的縮影,太可怕了,凡做每一閒事都要加倍小心謹慎。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。