屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Monday, January 28, 2008

火車

地鐵每日都搭,火車卻係頭一次,感覺完全唔一樣。配合天時地利人和,終于有機會搭上呢班列車。最經典難忘既,莫過於係開車前既個響鳴聲。

列車開始行駛的那一刻,劇情應該就會有人在車廂外追上來。列車越開越快,睇住企係月台上既她慢慢消失係眼前, 然後獨自一人坐響車廂裏面,打開左她上車前給既個封信,熱淚盈眶。

冷暖那可憂, 回頭多少個秋...

哈,真係睇得太多電視劇,走火如魔 走火如魔 走火如魔 oh yeah, oh yeah oh yeah............


車站外貌的古老建築

廣大的候車大堂和售票處

車站内的壁畫

上車吶 ,唔好推我出火車啊!

長長的車廂,讓我想起了丁友康...

Keretapi Tanah Melayu Berhad

3 comments:

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。