屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Friday, November 24, 2006

肯定

已經好平靜甘過左兩個月了﹐再唔係d乜野迷信或者心理作用, 可以肯定既係它的確有效。人物地點依舊﹐但係一切卻變得順利好多。完全消失就假既﹐最起碼唔會再增加﹔唔知會延續幾耐﹐能夠一直保持現狀我就心滿意足啦。依家係度等乜﹖打工仔梗係等緊花紅啦﹐唔通等運到咩﹗

6 comments:

  1. Haha.. good then.

    ReplyDelete
  2. thought you don't know cantonese?! act only right?!

    ReplyDelete
  3. Walao.. why not..
    you are writting about your better life in office witht the help of dragon-head-turtle.. hoho

    ReplyDelete
  4. 我發覺你好鍾意頂嘴﹐可能系屋企環境影響你吧。

    ReplyDelete
  5. 屋企? what is that?

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。