屈斜路湖.砂湯

人生有幾多個十年? 睇吓我行先定你行先,如果我行先嘅,咪我等你囖!

Thursday, November 09, 2006

年紀大﹐機器壞

回想一下,原來自從26歲左右開始,體力、精神開始唔隱定,而且開始下降。無論係週日,週末或假期﹐又或者早訓或遲訓﹐一到左指定的時間就會自動鬆醒。日以累積﹐後期仲發覺比以前怕痛﹐成日好累﹐精神緊張﹐思緒好亂。真係想好似以前咁週末可以訓到中午時分才起身﹔雖然仲有運動,但係都仍然覺得好唔隱定…

3 comments:

  1. 自動甦醒,或睡不著,或多夢,都是難解啊!放開點,多接觸自然。。。也讓輕鬆音樂令自己再入眠。。。

    ReplyDelete
  2. 我倒不會睡不著或發夢﹐只是到了特定的時間就自動甦醒﹐無論多累也都一樣﹗如果醒來後令自己再入眠﹐就不是那一覺睡天亮的感覺了。

    ReplyDelete

讓我編織海市蜃樓,一天一天淺醉過一生。